
En produktlansering är en iterativ process
Arbetet med att lansera en produkt är en iterativ process där insikter i ett område påverkar struktur och innehåll i ett annat. På så vis
Arbetet med att lansera en produkt är en iterativ process där insikter i ett område påverkar struktur och innehåll i ett annat. På så vis
40-90% av alla produktlanseringar misslyckas. Sug på den. Jag höll nyligen en kort presentation för en av mina kunder om vikten med att definiera och
Jag har många gånger tänkt att ”Nu minsann ska jag börja att skapa innehåll i videoformat”. Jag känner mig taggad och full av förhoppning. Men
Om priserna är för höga driver du bort kunderna. Om priserna är för låga offrar du vinstmarginalerna och det kan påverka hur kunderna uppfattar ditt
En av de absolut viktigaste sakerna du måste ha koll på i din marknadsföring är vilken typ av företag du riktar dig mot, dina målgrupper.
Marknadsföring består av flera delar som i sig är ganska enkla och logiska, men som kontinuerligt påverkar varandra. Jag brukar säga att marknadsföring inte är
Early to Rise AB | Org. nr. 559186-2825 | Grundat 2018 | Registrerad i momsregistret | 0706-155592
Copyright 2022 © Early to Rise AB | Integritetspolicy | Cookie Policy