[ux_banner height=”350px” bg=”109″ bg_pos=”77% 24%”]

[/ux_banner]
[section padding=”0px” margin=”0px”]

[gap height=”40px”]

Marknadsföringscoach för B2B

Du förstår vikten av att utveckla och stötta dina medarbetare. Men vad gör du om det inte finns någon som har tid och möjlighet att jobba coachande? Eller om du vill ha utomstående och mer oberoende influenser? Då kan du anlita en coach för medarbetarna på marknadsavdelningen.

Jag har jobbat som produkt- och marknadsansvarig i över 22 år, med personal utspridda i Sverige, Norden och USA. Jag kan hjälpa till att utveckla dina medarbetare som jobbar med marknadsföring.

Upplägg för coaching

Jag har ett pragmatiskt upplägg på min coaching, allt för att göra det enkelt och smidigt för den som jag coachar.

Coachingen med sekretess

För att coachingen ska bli bra krävs öppenhet och prestigelöshet. Vi måste kunna prata om sådant som är jobbigt och svårt, bland annat “jobbiga chefer” och “imposter syndrome”.

Allt som diskuteras under coachingtillfällena är därför sekretessbelagt. Du som chef får inte höra något från coachingen, om inte medarbetare själv väljer att prata om det, förstås.

[/section]
[section padding=”0px”]

[ux_text text_align=”left”]

Behöver du någon som coachar medarbetarna på marknadsavdelnignen, hör av dig…

Kontakta mig så diskuterar vi igenom er situation för att se om och i sådana fall hur jag kan hjälpa till att coacha dina medarbetare på marknad..

Boka Möte

[/ux_text]

[/section]