[section label=”Hero” padding=”42px”]
[row style=”large”]
[col span__sm=”12″ padding=”0px 120px 0px 0px” padding__sm=”0px 0px 0px 0″]
[ux_text font_size=”1.75″ font_size__sm=”2.5″ font_size__md=”3.5″ line_height=”1″]
Digital uppstart för små företag inom B2B
[/ux_text]
[/col]
[col span=”10″ span__sm=”12″ align=”right”]
[ux_text font_size=”1.2″ font_size__sm=”1.25″ text_align=”left”]
Installera de vanligaste verktygen från Google och kom igång med att mäta, styra och förbättra er online-närvaro. Allt till ett fast pris.
[/ux_text]
[gap height__sm=”0px”]
[/col]
[col span__sm=”12″]
[ux_image_box img=”2141″ image_height=”538px”]
[row_inner]
[col_inner span=”11″ span__sm=”12″ span__md=”11″ padding=”45px 45px 45px 45px” padding__sm=”25px 25px 0 25px” margin=”-146px 0px 0px 35px” align=”left” bg_color=”rgb(255,255,255)” bg_radius=”17″]
[ux_text font_size=”1.5″]
Nya möjligheter att fatta datadrivna beslut om marknadsföring och försäljning
[/ux_text]
[gap height=”20px”]
[ux_text font_size=”1.2″]
En av de största fördelarna med digital marknadsföring är att nästan allting är mätbart och du med tillgängliga data kan fatta välgrundade beslut om marknadsförings- och försäljningsinsatser.
Men det förutsätter att du har grundläggande verktyg på plats och att de är rätt konfigurerade.
Dessvärre är det svårt för många småföretagare att komma igång, då det kräver viss kunskap, tid och intresse. Även att köpa in externa tjänster kan vara knepigt för en ovan kravställare av digitala marknadsföringstjänster, för vad är det du ska köpa?
Jag har därför satt samman ett paket med de vanligaste verktygen och inställningarna du behöver för att komma igång med elementär mätning och marknadsföring. Med detta på plats kan du börja fatta datadrivna beslut och optimera din verksamhet.
[/ux_text]
[/col_inner]
[/row_inner]
[/ux_image_box]
[/col]
[/row]
[/section]
[section label=”Vad ingår” padding=”0px” margin=”100px”]
[row]
[col span__sm=”12″ span__md=”12″ padding=”0px 45px 0px 45px” padding__sm=”0px 0px 0px 0″ animate=”fadeInRight”]
[ux_text font_size=”1.5″ font_size__md=”2″ line_height=”1.25″]
Installerar och konfigurerar de vanligaste verktygen
[/ux_text]
[ux_text font_size=”1.2″]
Det finns massor av verktyg att installera, men du kommer långt med de grundläggande verktygen från Google, som dessutom är kostnadsfria..
[/ux_text]
[/col]
[col span__sm=”12″ padding=”20px 45px 20px 45px” align=”right” bg_color=”rgb(0,0,0)” bg_radius=”30″]
[row_inner style=”collapse” v_align=”middle”]
[col_inner span__sm=”12″ span__md=”12″ padding=”0px 30px 0px 31px” padding__sm=”40px 0px 30px 0px” padding__md=”85px 45px 20px 45px” align=”left” color=”light”]
[ux_text font_size=”1.3″]
I paketet ingår installation och grundläggande konfigurering av:
- Google Analytics UA – Ger dig statistik om dina besökare och vad de gör på din sajt. Installation av och grundläggande konfigurering av vyer, filter och ett konverteringsmål (ifyllt kontaktformulär).
- Google Ads – konfigurering av Google Ads och sammankoppling till Google Analytics.
- Konverteringsspårning – mätning av hur många som fyller i ditt kontaktformulär. Denna konvertering kopplas till Google Analytics, Google Ads och LinkedIn.
- LinkedIn Insight – Få information om medlemmarna på LinkedIn som också besöker din sajt. Ett ovärderligt verktyg för att bl.a. skapa anpassade målgrupper. Jag skapar även ett mål för ifyllda i kontaktformulär.
- Google Tag Manager – Ett verktyg för att enklare utöka funktionaliteten och mätbarheten på din sajt.
- Coaching – 1 timmes coaching via Zoom om digital marknadsföring.
[/ux_text]
[/col_inner]
[/row_inner]
[/col]
[/row]
[/section]
[section label=”För vem” padding=”0px”]
[row]
[col span__sm=”12″ span__md=”12″ padding=”0px 45px 0px 45px” padding__sm=”0px 0px 0px 0″]
[ux_text font_size=”1.5″ font_size__md=”2″ line_height=”1.25″]
Anpassat för dig som inte kan, vill eller hinner
[/ux_text]
[ux_text font_size=”1.2″]
Detta uppstartspaket passar mindre eller medelstora företag inom B2B som inte har någon intern resurs för att hantera mätning och digital marknadsföring. Det passar dig som är:
- VD och vill få bättre koll på hur er sajt hjälper er att generera affärsnytta, bygger varumärke och driver verksamheten framåt.
- Marknadsansvarig och vill kunna visa hur ditt arbete hjälper säljarna att generera leads och få ett verktyg som underlättar all annan marknadsföring.
- Säljchef som behöver få in mer kvalificerade leads att bearbeta.
[/ux_text]
[/col]
[/row]
[/section]
[section label=”Pris” padding=”60px”]
[row]
[col span__sm=”12″ padding=”45px 0px 0px 0px” align=”center” bg_color=”rgb(246, 246, 246)” bg_radius=”60″]
[ux_text font_size=”1.5″ font_size__sm=”0.75″]
Allting till ett fast pris!
[/ux_text]
[gap height=”45px”]
[row_inner style=”collapse” col_style=”solid” h_align=”center” padding__md=”20px 0px 0px 0px”]
[col_inner span__sm=”12″ span__md=”6″ padding=”0px 30px 0px 30px” align=”center” border_color__sm=”rgba(11, 11, 11, 0)”]
[ux_text font_size=”2″]
12 995 sek
[/ux_text]
[ux_text font_size=”1″ text_align=”center”]
Priserna är exklusive moms
[/ux_text]
[gap height=”57px”]
[/col_inner]
[/row_inner]
[/col]
[/row]
Boka ett möte för att prata igenom er digitala uppstart
[/section]
[ux_text font_size=”1″ text_color=”rgba(0, 0, 0, 0.587)”]
Förutsättningar
För att ta del av detta erbjuda krävs att:
- Er sajt är byggd med Wordpress
- Att du har en e-postadress kopplad till Google Analytics (vi kan fortfarande gå vidare utan det, men det underlättar enormt om ni själva skapar alla konton)
- Att ni har en företagssida på LinkedIn
- Att du har ett betalkort som går att använda för onlineköp, även om vi inte kommer att köra några annonskampanjer genom detta paket så krävs ett betalkort för att konfigurera Google Ads och ett annonskonto på LinkedIn.
Övrigt
Verktygen ingår i paketet är kostnadsfria, de tillhandahålls i huvudsak av Google. Om ni vill börja annonsera kommer ni också vara tvungna att betala för annonsutrymme hos de olika plattformarna.
Som namnet på paketet antyder är detta en start på er digitala resa – det finns fler verktyg, plattformar och aktiviteter som ni kan nyttja för att driva er verksamhet framåt.
Ni är inte inlåsta till Early to Rise AB som leverantör, utan det står er fritt att jobba vidare med internt eller med en annan byrå.
Det är en fördel om ni har någon resurs internt som kan och vill lära sig jobba med verktygen dels för att det krävs lite arbete från er sida att hantera vissa av arbetsuppgifterna, men främst för att ni kommer få större nytta av arbetet om ni själva lär er mer och blir bättre kravställare.
[/ux_text]